Поява напівзакритих гібридів велосипеда та автомобіля з педальним приводом набирає обертів, і останній німецький учасник цього процесу – Hopper –викликає справжній фурор.
Вперше представлений як концепт у 2020 році, Hopper швидко привернув увагу громадськості своїм унікальним дизайном і функціональністю. Цей триколісний транспортний засіб, що нагадує Veemo, має відкритий кузов, який забезпечує значний захист від погодних умов, водночас дозволяючи водієві сидіти за кермом, як у звичайному автомобілі.
Юридично класифікований як електровелосипед, Hopper має перевагу в тому, що може їздити по велодоріжках і велосмугах, але він також обладнаний для пересування звичайними дорогами.
В основі продуктивності Hopper лежить 250-ватний двигун на задній втулці, який підсилюється педалюванням велосипедиста. Цей двигун дозволяє транспортному засобу розвивати швидкість до 25 км/год.
Джерелом живлення для цього двигуна є літій-залізо-фосфатна батарея ємністю 30 А-год/48 В/1 440 Вт-год, що забезпечує запас ходу на одному заряді 65 км. Крім того, опціональна сонячна панель на даху може збільшити цей діапазон, підвищуючи екологічність автомобіля.
Однією з визначних особливостей Hopper є його електронна система "педаль за допомогою дроту", яка замінює традиційний механізм з ланцюговим приводом. Ця система перетворює зусилля педалювання в електричну енергію за допомогою генератора.
Потім електрична енергія подається на двигун, який перетворює її назад в механічну енергію для приводу колеса, таким чином спрощуючи обслуговування і зменшуючи механічну складність.