Проєкт «Прямуємо до успіху» – перший крок до інноваційної зайнятості

Пандемія COVID-19 та карантинні обмеження стали поштовхом для підвищення темпів цифровізації економіки і прискорили процес діджиталізації суспільства. У наше життя міцно увійшла та набула поширення дистанційна або онлайн робота.

Власники і керівники багатьох підприємств, незалежно від масштабу та виду діяльності, почали замислюватися над тим, які фахівці їм дійсно потрібні, а які будуть скоріше «розкішшю» для фонду оплати праці. Одна з основних тенденцій ‒ скорочення кількості робочих місць в офлайні разом із збільшенням чисельності фахівців, які б мали додаткові компетенції (з SMM-маркетингу, контент-менеджменту, копірайтингу тощо).

«Сьогодні, у складний та непередбачуваний час, треба вчитися заробляти на життя без прихильності до конкретної офісної професії. Багато з наших клієнтів почали активніше шукати нові можливості, – розповідає очільниця відділу статистики та прогнозування Донецького обласного центру зайнятості Вікторія Васильєва. ‒ Також ми бачимо багато тих, хто бажає змінити професію та спробувати щось нове. Саме тому ми вирішили стати активними учасниками ініціативи, яка б допомогла всім охочим опанувати актуальні знання та навички».

Цінність партнерської ініціативи полягає в тому, що кожен з її учасників додає власної експертності до спільного результату. Щодо внеску Донецької торгово-промислової палати, то її президент Максим Ануфрієв підкреслив: «Донецька торгово-промислова палата, з одного боку, постійно працює з бізнесом і добре розуміє його запити та больові точки, а з іншого – має тісні зв’язки з бізнес-консультантами, до яких і звернулася з проханням допомогти з розробкою пілотного інтерактивного онлайн-курсу з базового маркетингу та роботи із соцмережами. У межах цієї партнерської ініціативи ми вирішили спрацювати на випередження – спробувати допомогти і бізнесу, який є найголовнішим роботодавцем регіону, і потенційним працівникам».

Незважаючи на те що вітчизняний ринок тренінгових послуг досить динамічно розвивається та відрізняється наявністю значної кількості пропозицій, широким спектром навчальних програм і продуктів, програму цього проєкту було розроблено спеціально. У чому полягає її особливість? «Їх декілька, ‒ відзначає керівниця проєкту Марина Дубініна. ‒ Перш за все, це стовідсотковий онлайн-формат, системність при виборі тематичних модулів та їх поєднанні, постійний зворотний зв'язок і менторський супровід кожного учасника для більш глибокого пропрацювання та закріплення практичних навичок. Нам дійсно довелося докласти певних зусиль, щоб знайти бізнес-консультантів для cтворення курсу, тренерів для проведення навчання, але результат був того вартий».

«Головна перевага для учасників навчання, – зазначає директорка Міжнародного інституту підприємництва Людмила Степаненко, ‒ полягає в тому, що кожен опанував конкретні навички, які може додати до свого резюме, а саме: вмію створювати односторінкові сайти на конструкторі Tilda; пишу продаючі рекламні тексти та контент під конкретну соцмережу; вмію швидко та якісно обробляти фото для візуалізації текстів, створювати унікальний фотоконтент. Звісно, що зазначені навички є базовими та їх достатньо лише для старту, а ті, хто прагне до вдосконалення, повинен працювати над собою та зростати професійно».

Партнерська ініціатива «Прямуємо до успіху» та основні активності стали можливими завдяки підтримці уряду Німеччини в рамках проєкту «Професійна інтеграція внутрішньо переміщених осіб», який виконує німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

Недостаточно прав для комментирования. Выполните вход на сайт

Please publish modules in offcanvas position.